+Cheer!

I LOVE PRACTICE!! OMG, det är så himla kul, och att vara backspot går så sjukt bra! Har redan (på både första och andra träningen) kastat från Full (high för er i sweden), kastat från Lib (high på ett ben för er i Sweden), 360 upp (ett helt varv twist upp), full down (twist ner) både från half och full, och det går sååå bra! I LOVE IT!

Haha, beställde dessutom min uniform och sånt stuff idag, kan ju bara säga att gå upp i vikt är det ju inte tal om, för uniformen passar ju mig som jag är nu, går jag upp i vikt kommer jag aldrig kunna ha den..

OCH JAG ÄR SJUKT TAGGAD PÅ ATT ÅKA TILL NATIONALS! Får se bara så jag har råd med det, plus om det är OK med mamma och pappa och mina värdföräldrar :)

 

Denna dräkt är alltså på väg till mig nu, från Memphis! :) Bilden är lånad från NPHS cheer squad på facebook, det är från Cheer Camp this year :)




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback