+Inskrivning på skolan!

Haft inskrivning på skolan idag, fixa schema och lite stuff :)

 

Så, de lektioner jag kommer ha är:

 

First period: English II

2nd: Woodshop

3rd: Art

4th: Zoology

5th: US history

6th: Life sports

7th: Algebra

 

Men vill verklkigen inte ha Zoology, och vill verkligen ha Journalism/Yearbook, så ska försöka ändra mattelektionen till en annan på 4th period, och ta bort Zoology, och istället ta journ/yearbook på 7th :)

 

hade dessutom min första cheerpractice idag, gick bra tyckte jag, men dom gick igenom danserna och ramsorna så himla snabbt så jag kom inte riktigt in i det... Stunts gick mycket bättre, kommer nog bli backspot, så I'm happy :) känns bra med tanke på ryggen och sånt :) haha, jobbigt bara att de gör lite annorlunda än hemma och så, men det är väl bara att vänja sig!




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback