+Vardag

Livet här borta börjar bli vardag nu, med skolan, familjen och allt. Känns ganska skönt faktist :)

Har kommit på förresten att jag har bara en enda tjejkompis utöver cheer-tjejerna och de andra utbytesstudenterna, annars är det bara killar jag hänger med :) Pretty awesome :)

So, har mött en skitsnygg kille, som spelar fotboll på skolan, och han har typ flirtat med mig varje dag så fort vi har gått förbi varandra. Han är junior och har sitt skåp inte alls långt ifrån mitt, och brukar ha problem med att få upp mitt skåp ibland, som tex. idag på lunchen. Stod där och struggled med koden som verkligen inte ville funka, så kom han fram och bah "Do you need any help with that?" svarade såklart ja, och han hjälpte mig och bah "Here you go sweetie"

Haha it was soo cute :)

Och i fredags ville jag ju byte min zoology-class, eftersom vi typ måste sticka in handen i ko-rumpor och grejer, itne direkt någon jag vill göra, så gick till Mrs. gaskins för att byta den i fredags morse. Hon svarar då att alla andra klasser den perioden är fulla och att jag inte kan byta..

Började resa på mig och gå mot utgången samtidigt som jag typ mumlar "I don't wanna put my hand in the ass of a cow..." och hör bara hur Mrs. gaskins börjar skratta som faaaan, hur högt som helst, öppnar dörren ut till korridoren, hon fortsätter skratta så himla mycket och folk ute i korridoren kollar in mot kontoret... Hahaha så himla kul :)

 




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback