+From another dimension

Dagen har varit... händelselös, haha :) Var liksom skolan, cheerpractice, hem och göra läxor, äta, youth night i kyrkan, hem, duscha, och nu ligger jag i sängen... Inget speciellt som har hänt...

Haha eller jo förresten, på cheerpractice låg vi alla på marken typ, för Coach Rachel hade pratat om något, och jag låg på en madrass och var död typ, så säger hon någonting "blablabla 5 seconds" och alla rusar upp och bort mot ena änden, där utgången än, fattade inte vad det var så när Rachel hade räknat ner till 5 hade jag precis kommit upp på benen, och säger "What are we doing?" och alla typ dog av skratt... Trodde hon sa typ någonting om att vi hade fem sekunder att dricka vatten på eller något, men var tydligen att vi skulle stå på led vid linjen om 5 sekunder.. Haha Miss Lyckad det dära :)

Kollade förresten in på Explorius Sweden facebook sida, och såg att någon hade frågat om hemresedatumed som stod på biljetten är det som gäller, eller om det bara är preliminärt. Jag har hört att det bara är preliminärt, men tydligen är det det datumet som gäller, men man kan boka om det och då kostar det 300 dollar extra. Så  jag vet att jag flyger från Newark, New York den 4 Juni kl 17.25 eller någon sådant, och landar i Sverige den 5 Juni kl. 7.55 typ. Men frågan är ju bara när jag lämnar Idaho då, om det är den 4 Juni eller 3 Juni.. Hoppas på att få se mitt älskade New York igen <3 MEN vill inte lämna Idaho ;)




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback