+Sweet 17!

Sådär. då var man 17 år! Inget speciellt har hänt här, har inte ens träffat min värdfamilj idag, förutom Melissa då :) Alla andra åkte före jag kom ut ur mitt rum imorse, Big Brian börjar alltid jobba innan, och idag var Lil Brian tvungen att få skjus av honom till skolan, så han åkte samtidigt, dessutom måste Lisa vara på jobbet tidigt i 3 veckor nu för att hon måste jobba för någon som har gallsten..

Och efter skolan hade jag träning 3-5PM, och under tiden hann värdfamiljen åka till McCall (ca 3 timmar härifrån) där Lil brian spelar match ikväll. Vi cheerleaders åker inte med dit, så no games this week :) Och nu ikväll jobbar Melissa, så jag är hemma själv med alla djur :)

Okej, dagen i skolan då, på morgonen när de pratar över intercomen gör dom alltid announcements om vilka som fyller år, så det som sades var "happy Birthday to Madelen from Melissa and Jule". Dom sa inte mitt efternamn, så min 1st period teacher, Mr. Beutler frågade mig om det var jag som fyllde år, svarade ja och alla började sjunga för mig och ropa grattis över hela klassrummet, haha :)

Dagen flöt på, massor av människor som sa grattis och sånt. Sedan kom 5th period, US. history. Test-dags, skitlätt test eftersom det var multiple choise, alltså A, B eller C svar. Gick skitsnabbt och kändes bra, när vi alla var klara fick vi cupcakes, eftersom det var sista dagen vi hade våran sub Mrs. Jones. Vi har haft henne i ca 2 veckor eftersom våran riktiga lärare precis blivit pappa :) Då sa dom också att Luke Harris fyllde år idag, så vi sjöng för honom, och när vi var klara med det sa John Simpson "Hey, Mrs. Jones! Its Madelens birthday too!" så då sjöng dom för mig med :)

Den sista som sa grattis till mig var Brent Evans, under 6th period, math. Haha sjukt att han kom ihåg det, eftersom vi knappt snackar med varandra, det var typ 6 timmar efter dom gjorde the announcement, och ingen påminde honom... Till och med jag hade glömt av att jag fyllde år då! Satt och skulle skriva dagens datum på vårat läxpapper, och jag frågade vad dagens datum var haha :)

Har fått pengar av mamma och pappa+mormor och morfar också idag, så imorgon ska jag beställa en Nikon D3100! SÅ SJUKT EXCITED!!! Kostar $520 just nu, men när man blir medlem nu får man dessutom 15% rabatt och free two-day shipping! :D

 




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback