+Dagarna som går är de vi minns

Slänger in lite bilder!

Måste berätta om när jag, Melissa och Sara var i Nampa och shoppade i Fredags!

Haha när jag gick in på Macy's jobbade Salvador, en kille vi mötte när vi var på Homecoming shopping :) Tyckte det var så himla kul att han kände igen mig! Han flirtade ganska rejält med mig första gången, och så idag samma sak! Han kände igen mig direkt, och frågade vad jag hade gjort sen senast och sånt, och frågade hur cheerleadingen gick osv osv. Han sa att jag måste prova Pop-tarts också.. Haha tyckte det var ganska kul :)

Annars har det väl inte hänt så mycket... Firady nyår med Sara och Melissa som ni vet, och idag har vi inte gjort något speciellt... Hela familjen kollade på film, WWJD (What would Jesus do), riktigt grym film måste jag säga :) Sen åkte vi till Sizzlers och åt middag, riktigt gott! :) Sen kom vi hem, jag och Melissa kollade runt på prom-klänningar på eBay och grejer, sen åkte hon och jobbade och jag började storstäda mitt rum :) Ser faktist riktigt bra ut nu :) Eller ja.. Bättre iallafall :)

 




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback