+Favorites comes in pieces

Haha crappy bild upptäckte jag nu... Men orkar ärligt talat inte ta en bättre just nu..

Den här rosetten gjorde jag igår/idag iallafall, vit sammet med rosa på insidan, och massa diamanter! TOTALLY IN LOVE! Helt klart bästa rosetten någonsin :)

Kom också precis att tänka på en sak, fatta vad många rosetter jag kommer ha att välja mellan på på Cheer Camp i sommar haha... Har räknat till att jag just nu har minst 30 rosetter, och fler kommer det definitivt bli :)

Iallafall, mamma och pappa har bokat biljetter hit nu! Dom kommer den 27 April, CAN'T WAIT!

Och min coach har sagt att jag får vara med och träna cheer när det startar i april/maj igen, SOOO AWESOME! :) Känner på mig att slutet av tiden här kommer bli helt super! :)

Och så jag inte glömmer det, GRATTIS SYSTER PÅ FÖDELSEDAGEN!

 



Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback