+Feeling even more like crap!

Sååå... Inga bilder idag heller, för mår sämre idag... On top of everything har jag fått en ögoninfektion... Pink eye troligtvis.. Ögat är svulllet och rött, plus att det rinner var typ... Skitäckligt! Så imorogn bitti ska vi till doktorn och grejer... Bläää på mitt liv just nu!

Jag och Melissa var iallafall på The Hunger Games idag, så sjukt bra film! Vill så gärna se den igen! Får se när det blir :) Nu ska jag sova iallafall, och förbereda mig för doktorn imorgon.. Hoppas på antibiotika så skiten går över snabbt... Plus att min förkylning nog försvinner då också ;) Två flugor i en smäll!

Ni kan ju googla Pink eye om ni vill, jag vill inte riktigt kolla på bilder :) Ögat är svullet och rött och kletigt :) Typ blåtira ju... FML..

Godnatt iallafall! :)




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback