+I'm free!

So this is how it is. Jag har slutat softball...

Det funkar helt enkelt inte, det är rena (förlåt för language) helvetet... Hela dagen går jag och bävar mig inför den kommande träningen, njuter inte av livet någonting, och det är bara allmänt jobbigt... Våran softball-coach kan också närmast beskrivas som Hitler.... Alltså jag vill ha en coach som gör laget till ett underbart gäng, som en softball-familj! Men så är det definitivt inte! Hon är som någon huvudtränare vid ett militärläger...

Dessutom har jag tre månader kvar här, och jag vill inte lägga 15 timmar i veckan på Softball, när jag inte ens tycker om det. Jag vill bara njuta och umgås med vänner/familj osv!

Största anledningen till att jag överhuvudtaget började var för att jag inte skulle gå upp i vikt när cheerleadingen slutade, men jag blir hellre tjock än att hålla på med Softball... Har brutit ihop tre ggr på fyra träningar för att jag hatar det så mycket... Det är helt enkelt inte värt det.




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback