+International Pi Day!

Internationella Pi dagen idag! 3/14! Firades i skolan med paj på lunchen, sweet! :)

För er som inte visste det så har vi en kille på skolan som har haft cancer, han kom tillbaka till skolan igår! Dessutom idag mellan pomdance-träning och cheer-träning ville vi ha lite läsk, så vi gick till skolans concession stand, men dom hade inga muggar, så vi gick till bensinstationen precis bredvid och frågade om 3 muggar, men hon som jobbade sa att vi behövde betala... Alex (han som hade cancer) var där, och jag har inte alls pratat med honom, men han sa att han hade en dollar så han betalade för mina muggar :) Skitsnäll är han!

Så skrev tack till honom på facebook nu :)

När jag kom till träningen igår var det fullt med kids där, var någon wrestling-tournament, så det var 500-600 småpojkar där... Tof 5 min att gå igenom the gym... Skitjobbigt :)




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback