+Let's set the world on fire

Inga bilder idag heller... Kommer väl i helgen.. eller något... Snöade idag iallafall, vilket betydde att vi slapp springa imorse! Åkte till the Middle School, gick igenom lite olika tecken och provade/fick softballbyxor! Rätt härligt :) Efter det åkte jag, Danielle och Kaylee hem till Kaylee för att byta om och sedan åkte vi till skolan osv. Runt halv nio åkte jag, Marion och typ 20 andra Juniors till Payette High School för College Fair, fick endel info om U of I, som jag vill gå till (säger man så? Gå till U of I, gå på U of I? Ni fattar väl ändå...) och sedan tillbaka till skolan och på Pep-bussen och åka tll Capital High School för game! We beat Butte Pirates med 78-41! Så sjukt grymt! Vilket betyder att matchen imorgon är kl 18.15, så våran sofball-practice är efter skolan, och jag hinner inte gå dit! YES! Ganska härligt faktist :) Och efter matchen imorgon ska vi stanna på Taco Bell, sen ska jag med Marion hem till henne och ha sleepover! Match på lörda gmorgon också, så vi ska göra oss iordning tillsammans :) Idag när jag kom hem förresten väntade två paket på mig! Ett från Sverige med en OnePiece och svenskt godis i (TACK MAMMA OCH PAPPA!) och ett från Hollister! :) Pretty Sweet ;) Nu ska jag sova iallafall, godnatt! :)



Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback