+Overall a bad day

Har inte haft någon tur idag överhuvudtaget... Skolan var väl okej iallafall, men efter skolan var det träning iallafall, fungerade typ bara inte... Slag lite överallt, stunten föll osv... Helt sjukt... Sen efter det gick jag till the elementary school för carnival, var skittråkigt faktist.. Spelade bingo och lite andra grejer, men ingen lycka där heller... Gick tillbaka till the High School för Alex Howells birthday/ chemo over party. Det är killen som har haft cancer för er som inte vet :) Kom dit, typ inga där... Pratade med Alex lite, och han sa att han hade vunnit 61 dollar på lotto, så nu kunde han köpa 183 muggar till mig ;) Mötte iallafall Dave (skitsnygg!) där, och eftersom alla de skulle dra på någon fest frågade jag honom om han ville vara supergullig och ge mig skjus hem, så han skjusade hem mig och Jule (en av tyskarna) hem till mig, där jag och hon började kolla på Paranomal Activity 2, men den var rätt kass... Nu ligger jag i sängen, har packat väskan inför imorgon osv. Kan inte fatta att jag presenter NPHS i min uniform för sista gången imorgon... Helt sjukt, men hoppas verkligen på att vi tar hem Bannern ;) Bättre avslut skulle vi itne kunna få :) Så nu ska jag kolla klart på Sveska Hollywoodfruar, och sen sova, puss!



Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback