+This is your life, and it's ending, one minute at the time

Orkar inte ta kort och lägga upp bilder, men fick iallafall idag min softball-uniform, som jag kommer använda som tränings t-shirt nu istället :) skitsnygg är den faktist ;)

Håller också på med den sötaste rosetten jag någonsin har gjort, bild kommer nog imorgon när den är klar! HELT KÄR! Tror jag ska gifta mig med den.. Haha, nolifer..

På tal om att gifta sig, en kille som heter Andrew kom upp till mig idag innan engelskalektionen och sa " You know what? You should marry me so you could stay in America". Jag skrattade, sen fattade jag att han menade allvar... Då drog jag till med att jag var tvungen att läsa klart gymnasiet i Sverige...

 

Sen iallafall, imorgon ska jag och Marion stanna lite efter skolan och göra en "Welcome Back, Alex"-poster! Vet inte om ni visste detta, men det går (Gick/kommer gå) en kille på min skola som har haft cancer, men som nu hade sista chemo-vad-det-nu-heter-behandlingen för någon vecka sedan, och nu är han cancerfri! Han har inte varit i skolan alls sen jag kom hit, men nu kommer han tillbaka nästa vecka! Alla är superexcited!




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback