+Do not regret growing older, it's a privilege denied to many

Snabbt om dagen, utan bilder :) Vi åkte idag till Virginia City "Spökstaden", som inte var speciellt läskig... Men vägen dit var grym iallafall, upp över bergen med hur underbar utsikt som helst :) Och jag visste inte det här själv förrän idag, men det finns vilda mustanger i Nevada, och vi såg dem! Har rätt bra bilder på min kamera, orkar bara inte lägga in dem just nu :) Dom stod sjukt nära vägen iallafall, och jag tyckte det var så himla coolt! Kände mig som värsta barnet haha :) Nu ska jag sova (klockan är över midnatt..) ska upp tidigt imorgon och åka och shoppa med Terra LaHaie, våran pastors dotter tror jag det är :) Sjukt excited ;)



Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback