+High school klickar

Vet att det är någon som har frågat om High School verkligen har "klickar". Jag svarade nej på den frågan, men har faktist kommit på att det kanske är lite så iallafall...

Det ser man i cafeterian under lunchen!

Så jag ritade den här fina kartan över våran matsal (Ja, den är superfin!) och tänkte förklara lite! Det röda är där man tar maten, det gröna är dörrar, dom lila prickarna är människor och den lila fyrkanten är där man betalar, sen är de numrerade grejerna bord :) Så vid nr. 1 sitter alltid alla Senior killar som spelar football eller basketball, vid nr.2 sitter alla mexikaner, vid 3an sitter alla Juniorkillar som spelar football, vid 4an alla utbytesstudenter, vid nr.5 sitter alla cheerleader tjejer och vid sexan sitter alla Freshmenguys. Sen alla andra sitter ute i korridorerna eller går till Garbonzos, pizzerian mittemot skolan :)

Själv sitter jag antingen vid 4an, 5an, i korridoren eller så går jag till Garbonzos ;)

 




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback