+An ordinary day in NP

Ännu en dag har gått här borta, jag ääälskar allting! Värdfamiljen, staden, vädret, cheerleadingen, husdjuren, ALLT! Idag åkte jag och min hostmom Lisa till den lokala läkaren för att göra en physical för cheerleadingen, went very well, så nu är jag typ officiellt med i laget! Efter det skjusade min hostsister Melissa mig till träningen på skolan, gick så gryymt bra idag också! Stod och pratade med några tjejer i laget, och en av dom bah "Do you have an accent?", jag svarade "Do I have an accent?" och tjejen bah; " you barerly don't!!" och en annan tjej (som förresten började i laget typ dagen efter mig) och sa "Say cheese!", och det sa jag såklart, och alla bah; "You DO have an accent.." Haha :)

Sedan frågade de också om jag kunde några andra språk, och jag svarade ju såklart att jag kunde Svenska, Engelska, Spanska och Tyska, och alla bah; "wooooaaah, you're like soo smart!" Känner mig hedrar :')

Iallafall, lite kul att alla taggar för sina första footballmatcher runtom i USA, typ vilka dom ska gå med osv. Här är det inte snack om det inte.. Det är snack om att jag måste lära mig alla danser och ramsor dom ska ha med på matchen, för dom "reeeaaally needed me", haha, känns så kul att dom inte kan göra det utan mig :')

Well well, när jag kom hem igen åkte jag och mina hostsiblings Melissa och Brian till grannen (åkte, då menar jag alltså att vi åkte bil typ 50m) och badade lite i deras pool, it was sooo fun! :) men precis innan vi skulle åka dit var några av Brians kompisar här, och de höll på som vanligt. Haha när de skulle åka satt en av Brians kompisar som heter Anthony i fram i bilen och typ vinkade massa och hade sig, haha, och humoristisk som jag är (tycker jag själv iallafall) vinkade jag självklart tillbaka, typ överexalterad and stuff, och sen gjorde han en telefon med handen (ni vet som man gör) och mimade "Call me" and stuff, haha det var så himla kul! Ska nog satsa på 96orna här borta alltså ;)

Dessutom är Bandit typ världens sötaste hund som alltid vill ha mat :)

 
 
Brians kompisar, Nates bil :)
 



Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback