+First day of high school!

Puh, första dagen av high school avklarad! Inte alls farligt, har bara roliga lärare :) Tyvärr var inte alla klasser lika roliga, har redan bytt två st, ska troligtvis byta en till imorgon, tänker inte sticka in handen i någon ko-röv... Sååå, blir nog att byta den klassen (Zoology) mot Physical någonting :) Har också bytt Life Sports mot Algebra 1 på 6th period och Algebra 1 som jag hade på 7th period till journalism/yearbook! :)

Haha när jag skulle byta till Yearbook var det ganska kul faktist, var tvungen att fråga Mrs. vad hon nu hette, om jag kunde vara med på den klassen, och hon svarade "because you're an exchange student its okay, if it had been someone else, it had been a no", så jag känner mig ganska speciell :)

 



Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback