+Fullt upp!

Okej, FÖRLÅT för sämst uppdatering! Men idag har jag haft sista hela dagen hemma i Tibro, eftersom vi åker till Stockholm imorgon och sover på hotell till fredag, massor som ska fixas! Väskan är iallafall färdigpackad nu, är typ bara en deoderant som ska ner där.. 22,7kg iallafall, max är 23, känns gaanska fullt :) Handbagaget är däremot inte alls fullt, har knappt börjat packa den, men där kommer det finnas plats iallafall :) 8kg klarar jag mig på :) Sedan NY-Seattle-Boise får jag ha 18kg handbagage plus en handväska, så shopping i New York får absolut plats! Har iallafall haft en sista kväll hemma med syster, mamma och pappa nu, riktigt mysigt! Sista natten i min egna säng på 10 månader väntas snart också, fan vad jag kommer sakna dig, sängen :( Min amerikanska familj känns bara bättre och bättre förresten, ju mer jag pratar med dem, ju härligare verkar de! Ser fram emot att träffa dem! :) Men nu ska jag som sagt mysa klart med familjen, vi hööörs! 



Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback