+Mer cheer!

haha, skräll att jag har tränat cheer igen :) Ska vara med på the JV game i Payette på Torsdag nu också, känns ju grymt att vara med på två matcher efter 4 träningar :)

Pulled a muscle today, kommer inte ihåg vad det heter på svenska, haha :)

 

Och about the JV-game på torsdag, vi ska alltså ha på oss uniformerna i skolan, ska låna Kenzies eftersom min inte har kommit än :) Haha awesome! Och skor ska jag också få låna, eftersom de enda vita skorna jag har med mig är mina converse...

Brian, min hostbrother, spelar ju förresten i JV-football, så det är hans match jag ska cheera på, Lisa och big Brian blev typ skitstolta att dom ska kolla på två kidz på torsdag :)

Fick också en tröja idag av CJ, en tjej i laget, sååå awesome! :D

Ifram står det "Pilgrim cheerleader", på armn står det "got grims?" och i bak en lååång text om att cheerleading är en sport :) Like it so much! Men nu ska jag vara social med värdfamiljen, chao! :)

 
 

 




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback