+jullov!

Haha kan inte fatta att jag har jullov nu, att det är julafton på Lördag, juldagen på söndag (vilket är när man firar här..), Natinoals är bara typ två veckor iväg... Och då har också halva tiden gått! I CAN'T BELIEVE IT! Tiden går så fort! Så sista skoldagen idag, och för So-Jung var det hennes sista dag i High School! Shit, vad jag kommer sakna den tjejen... 

Iallafall, jag har typ inga julkänslror alls... Det ser fortfarande ut som höst ute, ingen snö, kan fortfarande gå ut i shorts utan att frysa efter träningen osv... Det blir inte mörkt tidigt, ingen adventskalender, ingen adventsljusstake, ingen chokladkalender... What is this?!

Kom också på att jag itne ens är klar med julklapparna... Bra där Madde... Måste fixa en grej till mina värdpäron och en till sak till min värdbror... Får fixa det i veckan... Typ fredag :) Eller imorgon?

Blev iallafall klar med Melissas CD/DVD ställ idag, tur det eftersom det var sista dagen i skolan ;) I really hope she will like it!

Haha och en hyfsat kul grej som hände idag också.. Satt i min Math-Class during 6th Period, när en av Freshmenkillarna säger "Hey, Madelen, we should really go on a date sometime". I'm like, suuuuureeeee.... Sa  jag att han är Freshmen? Jaha, I did... Freshmen, freshmen, freshmen = 14 years old... Och jag kinda have a crusch på hans storebror såå...

Och imorgon har vi cheerträning i 6 timmar, eller "cheerschool" som vi kallar det, eftersom vi iprincip går samma timmar som vi gör i skolan... Och vi har Secret Santa too :) Man får ett namn som man ska köpa julklapp till, men du får inte avslöja att det var du som köpte det ;) Kom på det nu ikväll så har suttit och slagit in paketet för min Secret Santa :)




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback