+Koreanska, svenska och tyska

Har väl inte direkt hänt något nytt idag... Skolan, träning osv... Vi alla utbytesstudenter ska imorgon vara inne i The Office vid 8.10, för att säga God Jul på våra språk under the announcements :) Haha jag har typ ingen röst, så får se hur det går... Ska också ha en presentation om Sverige imorgon i min Zoology-class, kommer bli kul ;)

På träningen idag snackade Coach Henggeler om hur vi ska göra resten av tiden inför Nationals nu. Inte dela någonting som dricka, mat osv, sova mycket, äta nyttigt blablabla. Typ fem minuter senare springer Kenzi till soptunnan och spyr...

Och på Nationals ska jag dela rum med Emma, Allanna och Aide, I'm sooo excited! Aide är så härlig, älskar den där mexikanen ;) Emma är en av mina bästa vänner här, hon är dessutom värdfamilj till So-Jung, den koreanska utbytesstudenten :) Som förövrigt åker hem om typ en vecka :'( Och Allanna var det första som pratade med mig här i USA ;)




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback