+Merry skittles!

Hade inget bättre för mig idag, så fotade mina Skittles! Jag är seriöst helt addicted till dom..

Förövrigt idag, girls basketball game hemma mot McCall - Vandals. Vi vann rätt rejält ;) JVA var typ 40-5 eller något, och Varsity vann med 58-26 eller något :) Hahaha Jake Henggeler brukar alltid göra ett konstigt ljud när motståndarna skjuter, men idag lärde jag honom och Dalton och alla JV-cheerleaders att ropa "Åååååh, SOPA!" istället, så dom stod där hela matchen och skrek det! Skitkul tyckte jag iallafall ;)

Sen har jag skypat med mamma&pappa och Josse Lindqvist idag också, trevligt!

Haha, och dessutom har jag ätit pizza 3 ggr på två dagar nu... Igår kväll åt jag och Melissa pizza, idag gick vi till Garbonzos på lunchen och åt pizza, och så fick vi pizza till kvällsmat idag också... SJUKT! Men jag tröttnar inte ;) Känner mig bara allmänt tjock nu :)




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback