+Oregon State Beavers

Dagen började vid 7, upp och träna mellan 8-11, finbesök av Oregon State Beavers cheerleaders mellan 9-11 som hjälpe oss med våran Nationals-routine. Skitkul var det! Hem, duscha snabbt, göra mina chores, sen åkte jag och mina härliga värdsyskon till Nampa för att handla klart inför julafton! Tror jag är klar nu iallafall, ska gå igenom allt imorgon eller något :) Bilder på grejer jag köpte kommer upp imorgon ;) Sen åkte vi iallafall hem, och åkte vidare till Walmart nästan direkt :) Spenderade en timme där, plus att vi åkte till The Dollar Store och Dairy Queen :) Hem efter det och börja slå in julklappar och grejer :) Och nu ligger jag här, redo för att sova ;)



Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback