+Six hours of practice

Tränat 6 timmar idag... Jag är död... Sen efter det åkte jag, Melissa och Brian till Ontario för att handla klart inför julafton, fick också med mig två böcker hem! En Gossip Girl bok och L.A.... nånting nångting... Första gången på skitlänge jag har köpt böcker iallafall, var hemma i Sverige någon gång jag gjorde det senast... Iallafall, imorgon har jag träning mellan 8 och 10 på morgonen, kul liksom.. Och hela kvällen idag har Brian haft sina kompisar här, och det har varit en riktig pain in the ass... Eftersom mina vpäron inte är hemma, och Melissa åkte och jobbade mellan 9 och 11 nu på kvällen har dom varit så sjukt jobbiga... Som jag sagt tidigare, I hate sophomoreguys...

Gjorde också ett misstak genom att släppa in hundarna i mitt rum frörut när jag slog in julklappar.. Dom båda låg i min säng och var hur gulliga som helst, sen slängde jag ut dom igen.. Sen dess har Bandit suttit och klagat och gläfst utanför min dörr i 2 timmar... Hoppas Brian tar honom inatt bara så jag slipper höra det...




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback