+Skolan

Idag hade vi cheer-photo igen direkt efter skolan, på hela laget den här gången :) Tog individuella också, mina individuella ligger jag ner på mage och typ tusen par pommar framför mig :) Tror nog det blev super! Så beställde ett foto med hela laget + en individuell bild, sen 8 extra individuella bilder! Samma paket som förra gången, betalade $18 idag :) Kanske lite dyrt, men då kan man ju tänka på att jag inte betalade något alls för fotona förra gången ;) Iallafall så drog fotografierna ut på tiden, så jag missade våran Study Night i US History, vilken jag faktist hade behövt gå på.. Tror jag klarar mig iallafall i det ämnet ;)

Dessutom tror jag att jag verkligen kommer klara Zoologyn den här quartern! Idag fick 128/128 poäng till inräknat i betyget! 40 poäng för att jag hade alla anteckningar, 50 poäng för att jag tränade på våra termer på internet istället för utan dator, 25 poäng för att jag tränade på ordningen av termerna med datorn och 13 poäng på the quiz vi fick idag :) Fick också ett B på senaste provet, och har samma prov imorgon, så jag klarar mig nog! Även fast jag verkligen hatar det ämnet, så kan jag nog stå ut 2 veckor till ;)

Slänger in lite bilder på våran julgran!

 




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback