+Uppladdning!

Shit, imorgon är det SLEP-test! Nervös är jag, men inte för att det ska vara svårt, utan för att.. Ja, jag vet egentligen inte varför jag är nervös... Kanske för att vi inte ska hitta dit? xd

Ska iallafall möta upp Amanda Darell på Göteborgs central vid 12.20, sedan blir det till att äta lunch på en thai-restaurang (förhoppningsvis med Victor, Erik och Agnes, tre andra utbytesstudenter!) innan vi beger oss med spårvagn till själva testet! :)

Kommer däremot sitta själv på tåget i en och en halv timme, så har nu laddat upp med ny musik i mobilen, vitaminvatten, Cosmopolitan och Elle Magazine - Trendbibeln! Japp, det gillar vi! Däremot ska jag ta och köpa en Take-Away-Latte på Pressbyrån innan jag åker, alltid gott med något varmt på morgononen ;)




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback