+Placed!

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!! :D

kan inte fatta det, men jag har fått en värdfamilj! eller ja, välkomstfamilj är det, men hoppas ju såklart att jag kommer få stanna där!

 Så nästkommande 10 månader kommer jag spendera i Emmett, idaho! har bara en värdmamma, som heter Aimee,jobbar som substitute teacher, och är 31 år  :) Sedan har jag faktist double placement med en tjej född 95 från tyskland!

Sedan, skolan  jag ska gå på heter New Plymouth high school och har bara 350 elever, men det ska gå bra ändå tycker jag! Haha steakhouse precis bredvid skolan också! :D Home of the Pilgrims anyway!

Har också två inomhuskatter, I like alot!

Okej, och den 12 Augusti åker jag! Vet redan sisådär 12 andra från Sveige som åker då, kommer bli grymt! :D Och den 15 augusti åker jag alltså till flygplatsen i Boise i Idaho, där de (vet inte om tyska tjejen kommer före eller efter mig) kommer hämta upp mig! Redan den 16 är det inskrivning på skolan, kommer bli jättekul! :D Sedan börjar skolan den 24 Augusti, och slutar den 31! :)




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback