+Packinglist

Satt och kollade runt lite på lite olika USA-bloggar, och hittade en tjejs blogg som är borta iår. Hittade hennes packningslista som hon hade skrivit. Tänkte bara "shit, det där tänker inte jag ta med mig", typ. Haha, lägger upp hela listan här, och det som är överstruket är sånt jag inte kommer ta med mig, som hon tog med sig ;)

Hygien:
Schampo & Balsam (Finns det på hotellet i NY tar jag inte med det, och det brukar ju finnas på hotell)
Ansiktsvatten + kräm
Bomull
Rakhyvel + raklödder
Smink
Nagellack + aceton
Tandborste + tandkräm
Deodorant
Handduk´(Om det finns handduk på hotellet i NY tar jag inte med det)

Kläder:
Tjocktröjor (bara två)
Koftor (typ tre)
T-shirts
Linnen
Shorts
Jeans
Klänningar och kjolar (en klänning)
Bikini
Trosor
BH
Jeansjacka
Vinterjacka
Skor
Pyjamas
Sportkläder + skor
Strumpor + strumpbyxor

Teknik:
Adapter
Dator + laddare
Mobil + laddare
Ipod + laddare
Kamera + laddare + datasladd

Övrigt:
2 pocketböcker
Tofsar och hårspännen
Dagbok
Presenter
Pengar + kort
Viktiga papper
Pass
Brev från kompisar (Kommer istället ha med en svensk flagga som alla mina kompisar har skrivit på)




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback