+U wanna bet?

Haha, jag och mamma har slagit vad!

Mamma sa igår att hon trodde jag skulle få en värdfamilj inom 10 dagar, men jag är däremot tveksam. Hon föreslog då att vi skulle slå vad, och självklart gick jag med på det!

Dealen:

Värdfamilj inom 10 dagar, och jag ska sopa hela våran altan ordentligt utan att få betalt. Det går jag med på, eftrersom om jag får värdfamilj kommer jag ha sådan överenergi att jag kommer orka vad som helst!
Om jag inte får en värdfamilj inom 10 dagar, får jag 50kr av mamma :) Tycker ju att jag kunde fått lite mer, men ja ;)

Så om jag inte har fått en värdfamilj innan Onsdag den 18 Maj, får jag 50 kr ;) Det är inte mycket, men det är iallafall 8 dollar ;)




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback