+As usual..

Har verkligen haft fullt upp igår och idag! Igår var det första girls baskedball matchen, så den cheerade vi på. Vid 4 skulle vi samlas och träna lite ramsor, så innan det gick jag och Tania och åt pizza på Garbonzos, och sen tränade vi ramsor med JV, och sen skulle vi sälja cotton candy (sockervadd) första quarrtern av JV matchen :) Sen bytte vi om och gjorde oss redo för våran match, och vi vann! Kom hem vid halv tio, och då var det bara att ta en dusch och gå och lägga sig direkt :)

Så idag började jag med morningpractice at 6.15.. Det sög... Liksom jag gjorde en brygga, sen låg jag bara där på en madrass och sov iprincip...Skolan gick på som vanligt... Sen hem, äta, städa mitt rum och sen till youth night i kyrkan, vilket var lika tråkigt som vanligt...

Och nu ligger jag här helt död... Så godnatt ;)




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback