+Best game ever!

Alltså åååh, fyfan vad proud jag är över att vara a part of the New Plymouth Pilgrims right now!

Matchen i kväll var verkligen helt super! Det var sjuuukt kallt, men vi i Varsity tillsammans med JV stod där ute på the sideline hela matchen, och tittade på den bästa matchen någonsin! Vi mötte Nampa Christians (har skrivit om dom förut, deras domare är för jävliga....) men vi fick State-domare den här gången, som var rättvisa :) I halvlek såg det mörkt ut, vi låg under med 0-13. Men OMG vilken comeback! När det stod 22-20 till oss gjorde vi 3 touchdowns i rad och slutade med vinst, 43-20 till oss! Alltså shit, det var verkligen årets match :)

och juste,  när jag gjorde mig iordning för matchen förut fick jag ett random telefonsamtal från Mom and Dad i sverige! :) Haha dom ringde för att säga grattis till min Värdmamma som fyller år dag, lol, dom ringde inte ens på min födelsedag :) Men var kul att prata med dom iallafall ;)

Meeeen nu ska jag sova, så grymt trött! Godnatt kära Sverige, och andra läsare ;)

 Har förresten bilder från våran Pep Assembly i Torsdags, men har inte orkat lägga in dom på datorn än, så det kommer senare ;)




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback