+better than the rest!

Im fuuuull! Haha shit, vi var på The Redneck Café (Ja, jag bor i Idaho...) nyss och käkade kvällsmat med världens bästa värdfamilj! Hela dagen har vi bakat mat och städat, förutom att jag hade 4 timmars cheerträning imorse :) Och imorgon är det thannksgiving! SÅ SJUKT TAGGAD! Dessutom är det Black Friday på fredag, även fast endel affärer börjar redan torsdag med sina reor nu... Vi taggar iallafall upp för att äka hemifrån vid 11PM imorgon Torsdag, för att gå till Walmart, sedan sova i bilen, gå till K-Mart och sen sluta med Jo-Anns med att köpa ribbons och tyger! JAG ÄR SJUKT TAGGAD! Ska kolla på walmart.com vad deras reor är också, var därför jag gick in på datorn från första början...

Haha igår hade vi en "fun-quiz" i min Math-class, om thanksgiving. Det var typ när man firade thanksgiving första gången, vad the Indian "king" whatever hette som pilgrimerna åt första thanksgivingmåltiden tillsammans med, hur många pilgrimer som dog den vintern osv. Jag fick tredje högsta betyget i klassen, och lärare i USA bryr sig inte om ifall andra studenter ser någon annans resultat, så hon gick igenom dom på smart-boarden (elektronisk white-board för er som inte vet) och när hon såg mina ´poäng sa hon: "Guys, even the exchange student beats you... And she has never had thanksgiving in her whole life!" haha tyckte det var ganska roligt ;) Efter det, alla bah "Whaaat, you don't have thanksgiving?!"

Iallafall, kan knappt vänta tills jag får äta Pumpkin Pie imorgon, GODASTE PAJEN EVEEER!

Förresten är mina föräldrar på väg till Singapore just, för att hälsa på min syster, sjukt orättvist! :( Fast tror nog ändå att om dom skulle komma hit och hälsa på mig skulle jag nog bara vilja åka hem efter det..




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback