+Challenge day imorgon!

Imorgon är det Challenge Day... Im scared... Ett "fåtal" elever (exakt 100st närmare bestämt) har blivit utvalda att vara med på Challenge Day, och jag är en av dom. Haha kan inte riktigt förklara vad det är, för det vet jag knappt själv, men det pågår hela skoldagen iallafall, och allting som sägs kommer vara sekretessbelagt typ... Fast hur det ska gå till vet jag inte, eftersom mer än en tredjedel på skolan kommer vara där och höra haha.... Iallafall så vet jag att det kommer vara lekar och grejer, tex en lek där alla står på en sida av en linje, och så säger någon typ ett påstående (typ I've been raped) och så ska dom som har blivit det gå över till andra sidan linjen, och sen tillbaka... Så det är rätt seriösa lekar...

Hade tänkt ta med kameran imorgon också, meeeen skiter i det eftersom det kommer vara sekretessbelagt och grejer.. Dom gjorde det här i Fruitland för några veckor sedan eller något, och jag hörde att det kommit fram att tre killar var gay, så dom är inte så bra på att hålla saker sekretessbelagt ;)




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback