+International hug a foreigner day!

Haha, fan vilken grym dag eller :) Var Internationella krama en utbytesstudent dag idag, dom gjorde till och med en announcement i skolan om det! Så under lunchen kom massa random Freshmens och sophomers fram och kramade mig! Haha lite akward kanske... Det var liksom "Hey, u r foreign, right?" jag svarar ja, och dom ger mig världens största kram! Men roligast/pinsammast/whatever var definitft Nate och Nik... Jag gick förbi en änden av the Sophomore hall, och sedan hör jag snabba fotsteg bakom mig, så jag vänder mig om, och ser Nate och Nik komma springande mot mig och skrika mitt namn typ, så jag sätter händerna för ansiktet och så hoppade dom på mig och vi ramlade och där låg vi sen i en hög..

 




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback