+Sophisticated morons

Alltså Sophomore killar.. Vad är dom för varelser eller?! Brian hade tre av sina kompisar hos oss ikväll och kollade på Boise State Matchen, men kollade dom? Nej, dom satt och glodde på mig hela tiden...  Iallafall så ser min värdpappa (Big Brian) detta och säger "You can only look at her guys, she is my daughter til June, and if you touch her, you will have to deal with me!" haha och thank lord for that :) Orkar inte ens förklara vad det är dom gör och sånt, men kan säga att dom gör allt för att imponera på mig/komma så nära mig som möjligt osv..

Jävla sophomore guys asså :)

Iallafall så har vi varit och handlat lite idag också :) Big 5, en gryyyym sportaffär, har öppnat i Ontario igår tror jag det var, så vi åkte dit för Brian behövde basketskor, och jag passade på att köpa ett par mörkblåa Soffe-shorts :) Nästa gång vi åker dit ska jag köpa ett par ljusblåa tror jag, som jag sedan ska trycka "GRIMS" på :) Efter det åkte vi till Staples, för dom behövde något till deras nya dator dom köpte igår, och jag hittade brännbara DVD-skivor, 12 st för 3 dollar (ca 20kr) så det var lätt värd det! Dom kostar ca 9 dollar for 10 st på Walmart så :)

och efter det åkte vi till walmart, dom rear ut allt halloweengodis nu, 75% rabatt, så jag har köpt 3 gigantiska påsar med godis,det kommer typ räcka till jul, om inte längre,och jag betalade sammanlagt 4 dollar tror jag :) Världens deal! Sen kom jag på att jag inte hade någonstans att förvara godiset, så jagköpte en stor låda också :)

Orkar inte lägga in bilder idag, men det kommer imorgon eller något! Känns grymt förresten att vi ställer tillbaka klockan en timme inatt, en timme längre sömn! :) Eller vara uppe en timme längre som jag gör, lol :)

Har planerat in en Powerwalk för första gången sen jag kom hit imorgon också, drar med mig Jeffery, och drar en promenad runt "stan" :) Kanske tar med mig kameran också, och drar ner till the footballfield, vill få lite bra bilder ;)

Godnatt! :)




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback