+The day of today

Today have been a good day, båda mina test i skolan kändes riktigt bra, 88% på Zoology-testet och matten vet jag inte än. När vi kom hem åkte vi till Mongolian Express och käkade, sedan åkte jag och Melissa till Jo-Anns Fabric Store och köpte tyger/band osv. Efter det blev det the Dollar store, köpte en sax, godis, hårborste, och lite julkort, och sen åkte vi till Rue21, där jag köpte en gryyyymt skön tröja! Haha helt kär i den! Bild nedanför ;) Stannde också på Jolts and Jucie för Melissa ville ha en iskaffe, så jag köpte mig en varm choklad också ;)

När vi kom hem satt vi på Melissas rum, hon gjorde filtar som är julklapp till några tjejer, och jag gjorde cheerbows med mina nyinköpta tyger ;)

 




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback