+We hate the cougars!

Okej, så våra cheerdance-träningar den här veckan har blivit utbytta mot "Poster parties"! Hela laget gör massa olika postrar till matchen på lördag, för att peppa vårat lag i the Semi-final for state! :) Så det här är iallafall min poster, den är typ 2 meter hög (lång?) och en meter bred ;) Benen och neråt är jag inte klar med, så jag ritade det svarta i paint lol ;) Och så står det Cougars på spelarens arm, det är laget vi möter på Lördag :) Och see it like this, I did it all by freehand ;) Ni kan ju gissa vem som är stölt över sig själv just nu :)

Spenderade två timmar på den igår, en och en halv timme idag inkl. hjälp av JR, och jag är fortfarande inte klar...

Så imorgon blir det också till att jobba på den, samtidigt som jag ska vara backspot för Emma som gör en cheerfilm om sig själv till College-scholarship eller något :) Sååå, det tar tid..




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback