+Bio!

Har nu spenderat kvällen med att göra rosetter, samtidigt som vi har kollat på film - he's just not that into you :)

Iallafall, jag och Melissa var på bio idag, Dolphin Tale i 3D :) Mysig film, det var vi två och två tanter i 80års åldern som var där, haha!

Man får inte ta med sig egen mat/snacks/dricka in på bion, men eftersom det är så sjukt dyrt att köpa det där, plus att dom inte ens har allt man vill ha så åkte vi till the Dollar Tree och köpte allt vi ville ha innan. Blev en 2liters dricka, två muggar, en påse med salta pinnar/kringlor, chips, Swedish fish och M&Ms, allt detta gick på $7, alltså 47 spänn :) Riktigt bra köp om jag får säga det själv ;)

Allt detta la vi sedan ner i våra väskor som vi tog med in på bion, dom misstänkte nog ingenting, eftersom Melissas väska såg tom ut och jag hade min dunväst överst i min ;)

Efter bion drog vi först till Staples för att kolla på kameror, väljer just nu mellan en Canon Rebel T3 och en Nikon D3100. Canon-kameran kostar $599 och Nikon-kameran kostar $649 på Staples, sedan när vi åkte till Walmart efter det kollade jag på kameror igen, och där kostade Canon-kameran bara $549 och Nikon-kameran var samma som på Staples. Har nu bestlutsångest om vilken jag ska försöka köpa... Vill verkligen ha Nikon-kameran, men Canon-kameran är ju ändå $100 billigare... Any ideas? :)




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback