+Blåslagen..

Skolan var som vilken vanlig skoldag som helst, inga speciella grejer som hände, förutom att Mr.VW (US. History läraren) dök upp under lunchen men sin en vecka gamla dotter! Så sjuuukt söt var hon! Trodde han skulle vara med oss på lektionen idag, men nehej då...

Mrs. Gaskins var där hela US history timmen och visade oss en hemsida som skulle hjälpa oss att förbereda oss för college och grejer, vi fick typ göra ett test på den sidan och så kom det upp vilka slags inriktningar som passade en själv. Sedan kunde man klicka på en inriktning och fylla i en lista på krav man hade på skolan, så tog datorn fram alla skolor i landet som passade in :)

Detta gjorde mig grymt intresserad i olika Colleges,  och jag tittade för ett bra tag sedan på olika photography colleges, och hittade då en i Santa Barbara. När jag sedan hade Journalism/yearbook och var klar med min artikel för stadstidningen kollade jag upp mer info om skolan, och jag har bestämt mig att jag ska gå där när jag är klar med gymnasiet i Sverige! Brooks Institute of Photography i Santa Barbara, Californa ;)

Efter skolan var det dags för cheerträning iaf, tränade Baskets med Liz och Emma som flyers, och vi kände att Liz kunde göra mer än en full down basket toss, så vi bad henne att köra på, och snurra ända tills hon kom ner, det resulterade i att hon inte "opened up" och att jag som backspot bara skulle behöva krama henne när hon kom ner, slutade med att jag fick hennes armbåge rakt i ansiktet, så min läpp är grymt svullen och näsan gör sjukt ont..

Men vad offrar man inte för sina flyers ;)

 




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback