+Cheerpractice

Åååååh, fattar inte varför alla flyers alltid ska knäa/armbåga mig i ansiktet.... Min näsa är fortfarande öm från i förrgår när Liz slog till mig, kan inte ens röra näsan utan att det gör ont. Idag fick jag dessutom ett knä rakt på näsan, alltså det var ju inte en så hård smäll, men fyfan vad ont det gjorde med tanke på att min näsa redan gjorde grymt ont... Började dessutom blöda näsblod, det bara sprutade ut, så Coach Rachel sa till mig att springa ner till killarnas omklädningsrum eftersom tjejernas var låst, så sprang dit och försökte få stopp på det. Hade blod över hela ansiktet, händerna, benen... Blev fullt med blod över deras spegel och handfat också... När jag näääästan var klar kom alla fotbollskillar in också... Ganska pinsamt... Så  jag tog bara med mig papper och gick upp till gymet igen..

Så, träningen idag var för "Got Milk?" reklam, som gör att vi kan vinna $5000 som vi kan använda till Nationals. Vi gjorde en ramsa som gick:

Hey, blue and white. Pilgrims, drink milk. Pull together, don't break bones. Pilgrims, got milk! Pilgrims, you know!




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback