+Grym dag!

Åååh, dagen har varit så härlig! :) Hela skolan hade test idag, förutom vi 4 utbytesstudenter :) Så Period 1-4 satt alla på hela skolan i speciella salar och gjorde prov, medan vi 4 foreigners satt i Ms. Bentons room och gjorde ingenting :) Roliga 3 timmar måste jag säga :)  Så har nääästan alla läxor gjorda :)

Sedan var det cheer-träning, vi satt i en och en halv timme och försökte komma på en ramsa som ska vara en minut lång, vi har nu 40 sekunder.. Men grym blir den iallafall, känner på mig att Nationals kommer vara helt awesome ;) Sen körde vi conditioning i 5 minuter typ, så var träningen över :)

Kom sen hem, och då hade jag fått paket från Sverige! 9 chockolade bars, mina älskade kilklackar, parfym, smink, chips, filmer och en svensk tidning! Bilder kommer väl imorgon eller något ;) Tack iallafall Mamma och Pappa! :D

Eftersom jag dessutom fick pengar i födelsedagspresent har jag idag beställt en Nikon D3100! Den kostade 3600 sek, och ska komma på fredag! GISSA OM JAG ÄR EXCITED! :D

Juste! Sen var det Youth Night också, och när jag kom dit fick jag välja två grejer ur en låda typ, eftersom jag har fyllt år :) Så valde en kaffemugg med lock (sån man kan ta med sig ni vet) och en tavelram :)

 

 




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback