+Lots to do!

Puh, idag har jag haft fullt upp! Först skolan, fick typ tusen läxor + prov tills imorgon, så efter skolan blev det direkt hem och börja plugga. Sen var vi tvugna att äta också, och åka och göra någr ärenden i "byn", ta ut pengar bland annat. Sen hem igen och byta om, och dra till skolan igen för study night, det är typ en timmes "lektion" i US History som våran lärare alltid har dagen för ett prov :) Där går han iprincip igenom vad svaren på provet är, haha! Och efter det var det dags för 3 timmar cheerträning, så hard workout! Och nu är jag äntligen hemma igen ;)

Efter träningen behövde min värdmamma prata med min tränare om helgen, eftersom vi egentligen ska bort i helgen, men jag ska cheera på matchen :) Så medan vi väntade på henne passade dom på att stunta lite, och slängde upp Jake som topp ;)




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback