+Saturday

Så dagen har väl inte varit så speciell, klädde inte ens på mig haha...

Vi har möblerat om vardagsrummet idag, föredrar lätt hur det var innan :( Men jag överlever väl :) Melissa har antingen PMS eller så är hon grymt trött, hon har lipat twice idag... Hon var liksom skitglad över att vi ska åka och shoppa i Nampa/Boise imorgon, men sen 5 minuter senare kommer hon in i rummet och gråter bara för att vi ska åka typ 8-9 på morgonen? Man bah, eeh, du är 17, och du har tjatat om att åka till Nampa/Boise och shoppa.. Duuuh.. haha werido :)

Sen har vi kollat på två filmer också, första filmen kommer jag inte ens ihåg vad den handlade om, eller vad den hette, haha :) Andra filmen var iallafall "Finding a Family" som handlar om en smartass till kille vars mamma typ blir konstig efter en bilkrasch, så hon måste ta medicin för det, men hon gillar inte att ta den för hon kan inte koncentrera sig då, och när hon inte tar den blir hon bara skitweird och måste in på sjukhuset.. Så han hade flyttat runt till olika fosterfamiljer, och bla blabla, sen kom han in på Harvard :) Skitbra film iallafall, definitivt värd att se!

Och imorgon ska vi först åka och äta frukost någonstans, sedan ska vi åka och shoppa! :) Behöver iallafall ett par vintervantar ;) Haha och Melissa sa att hon hade hittat en handväska på Ross, en outlet affär i Nampa, som hon tror att ajg verkligen skulle gilla, så jag frågade hur den såg ut, och hon svarade "its hard to explain, but its purple". Jag, en lila handväska? Skulle inte tro det...

Nej, nu ska jag sova! Godnatt Squirrels!

HAHA, tror inte jag har berättat det här förresten! Min art teacher, Ms. Benton, varje dag när hon kommer in i klassrummet säger hon alltid "Goodmorning Squirrels!" skitweird!

Och ekorrar är gråa här förresten, dom är inte bruna som hemma i Sverige... Och dom finns överallt!! Helt sjukt!

 

 




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback