+Surprise is the greatest gift which life can grant us.

Åååååh, kan itne annat än att älska min nya kamera! SÅ SJUKT FÖRÄLSKAD I DEN! Idag när min hostmom Lisa kom hem hade hon tre paket med sig! Ett från Sverige, ett från Malayiza och ett från Amazon.com ;) Ni kan ju gissa om jag var glad :)

Paketet från Sverige var från The Jonsson family, innehöll geisha, örhängen, ring och kanske något mer, kommer inte riktigt ihåg :) TACK iallafall! Paketet från Malayiza var från min köra syster Carolin, och där i låg det en klocka, halsband, fickspegel, scarf och möjligtvis något mer där också :)

Och det sista paketet var min kamera såklart!

Haha, fick lite roliga frågor av två freshmen-tjejer i veckan också:

1. Do you have toilets in Sweden? Nej, vi är gammaldags och skiter ute i skogen :)
2. Do you do your laundry outside? Självklart, mitt ute i floden :)

Haha, man undrar egentligen vad amerikanare lärde sig i skolan när dom var mindre :)

Lite bilder med min nya kamera!

 




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback