+Weekend in northern Idaho

Helgen har varit lång och GRYM! Började i fredags med bara en halvdag i skolan, men vi slängde in en 2,5 h cheerträning vid ett, så blev  som en vanlig skoldag iallafall :) Sen åkte jag hem, och resten av familjen åkte till Council, ca 1,5 h härifrån, och jag var själv hemma hela kvällen och natten, kollade film och hade supermysigt :)

På lördagen ringde alarmet vid 6.30, för Henggelers skulle hämta upp mig vid 7.¨30-7.40, så när dom kom tog jag alla mina saker och så åkte vi till skolan där the yellow school bus väntade på oss, och så åkte alla cheerleaders och typ 10 pers till från skolan till Kamiah, 4,5 h härifrån, så var det match mot Kamiah  Kubs, vi vann med 41-40, helt awesome! På vägen hem stannade vi på Subway, och skolan betalade maten för alla cheerleaders, pretty awesome :) Sen när vi kom till Council släppte bussen av mig och mina värdföräldrar hämtade upp mig, och vi åkte till deras morfar :) Väl där var jag typ helt död.. Jag, Melissa och Brian började kolla på en film vid 9 typ, vid halv timme sov jag...

Och söndag morgon kunde dom inte väcka mig heller, haha det tog tydligen 1 timme för dom att väcka mig! Vid 9.30 ich väckte dom mig iallafall, eller Brian gjorde det, och jag hörde Melissa säga "Brian, we weren't suppose to wake her up before 9.30!" och Brian svarar "Its 9.25, Melissa...". Haha tyckte det var lite kul :) Men var fortfarande så grymt trött, så kunde knappt öppna ögonen, helt sjukt! Brian ville iallafall spela biljard med mig, så gjorde det, och det gick verkligen skitdåligt, eftersom jag var hur trött som helst och fortfarande typ inte kunde öppna ögonen, lol :) Men jag vann iallafall, snacka om att Brian var pissed efter det :)

Sen tog jag och Melissa en promenad och letade älgar och björnar typ, utan framgång dock..

När vi kom tillbaka var det dags att åka hem, så vi alla satte oss i bilen, och vi tre i bak somnade typ direkt... Men vi hann se en varg först :)

När vi väl var hemma åkte jag och Melissa till Walmart och köpte lite julklappar och presenter till min värdmamma som fyller år på Fredag :) Plus lite grejer till mig själv ;)

Juste!

Vi juniors vann utklädnadsgrejen förra veckan, så hela den här veckan får vi gå från 4th period 5 min tidigare, så vi får 5 min längre lunch än alla andra! Hyffsat awesome eftersom det är Zoology jag har som 4th period ;) Dessutom har vi ingen skola på Fredag, fett nice :)

Fina, fina Idaho :) Ni kan ju gissa vad jag kommer sakna när jag åker hem :)




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback