+You thought the war was won

Dagen har väl inte varit så speciell, förutom att jag fick mina pommar och warm-ups idag! Happy chey :) Och juste, ni vet high school jackor med vita ärmar och typ blåa "kroppar" (haha vet inte hur jag ska förklara) som man alltid ser i high school filmer och sånt, företaget som säljer dom var på våran skola idag så man kunde beställa och prova jackor, och jag vill så grymt gärna ha en! På alla posters som har varit uppe om det har det stått att de kostar 140-200 dollar beroende på modell. De hade två modeller att välja mellan, en för 169 dollar och den andra för 198 dollar... Och den för 169 dollar var inte ens en riktig high school jacka.. Så  jag provade den för 198 dollar, för jag tänkte att ca 200 dollar kan jag väl klara då, men neeejdå, då kom det till en jävla massa extra avgifter! Som typ att jag ville ha jackan 1 inch(ca 2 cm) längre i midjan skulle kosta 7 extra dollar... Så att beställa en jacka med mitt namn på och en extra inch i midjan plus frakt skulle sammantlagt kosta 250 dollar... Ni kan ju gissa vem som inte har tillräckligt med pengar för det och är heeeelt pissed just nu...

Bild 1: Halloween-time utanför Walmart, massa pumpor och torkade majsplantor :)
Bild 2: Parfymen jag fick av mamma och papa i födelsedagspresent!
Bild 3: Mina pommar!
Bild 4: Baksidan på min warmup-jacket
Bild 5: Marion i en cradle med nybörjare som baser
Bild 6: Jag och Tania på the homecoming game!
Bild 7: Ashlyn i en full/extention
Bild 8: Mitt namn på min warmup-jacket

 




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback