+Cheerbows

Haha, känns som mitt liv här borta bara består av cheer!

 Njut av bilderna, och bildtexterna ;)

Tog med mina bows till träningen i måndags, så laget kunde få se dom och bestämma vilken dom vill ha, dessa två här under plus den med NP på, som finns i ett tidigare inlägg :) Kan ju säga att det var sjukt svårt för dem att bestämma sig... NP var iallafall alla överens om att vi skulle ha på matcher, så 19 av dem ska jag göra nu. Gjort 4 st än sålänge, hoppas jag får dom gjorda innan the homecoming game nästa fredag!

Sen gillade dom iallafall de två andra rosetterna också, och dom bestämde sig för att dom ville ha en till tävling också... 19 mer cheerbows att göra... Och en ganska jämn omröstning om vilken också, 9 ville ha den översta, och 7 st ville ha den under, så det blev den översta :) Nu vet ni ju iallafall vad jag kommer göra i helgen...




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback