+Got grims?

Kör en snabb update innan jag ska sova nu :) Klockan är 22.20, alarmet är ställt på 5.45, har cheerträning kl 6.30... KUL! Eller inte... Kommer vara alldeles svettig och äcklig i skolan :( Eller kanske inte, det är inte direkt någon hård träning vi ska ha.. :)

Anyway, dagen har varit helt okej, skola osv, träning efter det :) Vi dansade lite, lite cheers och stunts resten :) Testade på att kasta lite med en tjej som inte är så jättevan som topp, resulterade i en blåtira för min del :) Satt utanför skolan sen och väntade på skjus hem, hade min vattenflaska över at för att kyla det, när skolans QB i Varsity football kommer fram och frågar

 - "what happened to you?"
- "We were throwing one of the girls and she hit me with her arm in my eye"
- "Why did you throw a person during volleyball?"
- "It was cheerleading.."
- " Oh, that makes sence..."

Låter kanske inte så roligt här, men haha ni skulle sett honom :)

Nu är dessutom träningsoverall och pommar beställda! Måste betala dom bara, 148 dollar för allt tror jag det var :)

Är bara det och min cheertop som saknas nu, har allt annat... Kjol, skor, spankies.. Och cheerbows ska jag ju göra till alla i laget, så det saknas ju också, men ska komma igång med det i helgen :)

Har också fått en läxa i min yearbook-class, vi fick ett papper med typ 20 olika grejer vi skulle fota :)
Gjorde ett par under lektionen, slänger upp några av dom bästa!

"A happy moment" - Kaylee friar till Jake :) haha LOVE this picture :)

 




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback