+High school today!

Sitter hemma i soffan med en Shasta Twist lemon-lime och string cheese och göttar mig framför TVn samtidigt som jag håller uppsikt över den lilla :) Vi är inte riktigt säkra på om det är en tjej eller kille, men söt är den iallafall! Han/hon ser mycket bättre ut idag iallafall! Mycket piggare och renare! :)

 

Och min dag idag; Vaknade, gjorde mig iordning osv, åkte till skolan :


1st period; English II med Mr. Beutler. Hade prov om Linking verb, det var bara att skriva alla linking verbs (typ 15 st) så var det klart... Fick också kolla på alla homeworks vi har gjort sen vi började, mitt sämsta betyg har varit B :) Och fördelningen mellan A och B har varit tp 50-50 :)

2nd period; Cabinett-Mill class med Mr. something.... jobbade på med våra skärbrädor och våran "övningsträbit" whatever det nu ska bli. Enda tjejen i den klassen, så ni kan ju gissa vem som är populärast i den klassen iaf :) Dessutom är jag ju den enda som behöver tänka på alla långa halsband och att sätta upp långt hår.. haha diskriminering ;)

3rd period; General Art med Mrs. Benton, gjorde klart min irregular pattern målning, som typ ska vara klar på Måndag tror jag... Så nu har jag ingenting att göra i den klassen, ska sitta och göra läxor eller något :) Fick också tillbaka vårat collage som var det första vi gjorde, 50 poäng av 50 möjliga på den :) Hello A ;)

4th period; Zoology med Mr. Barker. Gjorde ett test på nätet, 63% eftersom min notebook med alla notes är borta (någon har tagit den, vi har dom i  klassrummet...) så han var okej med det eftersom jag sa till honom typ 3 dagarsedan att någon har tagit den..

5th period; US History, vi hade en vikarie idag, Mrs. Jones, och vi satt vid datorn... Eftersom allt kul är blockerat passade jag på att göra läxorna i den klassen som är tills imorgon, så nu är det gjort iallafall :) Mrs. Jones bjöd förresten på kakor, det gör hon alltid ;) Hade henne som sub-teacher i Art också, samma sak där, hon kom med kakor :)

6th period; Algebra I med Mrs. Holady. Vi rättade testet vi gjorde igår, alla rätt fortfarande :)  den klassen är så himla lätt...

7th period; yearbook med mrs. Murillo, gjorde ingenting igen, satt och snackade med Kaylee och Cara, typ dom skönaste människorna som finns :) Har typ inte gjort någonting alls i den klassen... vi sitter och kollar i gamla yearbooks typ :)

That was my day!




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback