+Pilgrim power!

Haha, fett ovärd dag alltså :) Lektionerna vi faktist gjorde något på var English, Zoology och Math... 3 av 7, känns grymt :)

I min cabinett-mill klass hade jag glömt en tofs, så fick inte göra någonting, satt och kollade på typ :)

General art är jag klar med det vi ska göra, satt och gjorde lite läxor istället, skittråkigt..

US history har vi fortfarande Sub-teacher i, vi skulle jobbat på MyBigCampus, med internet visade sig inte funka så vi typ lekte istället :) Satt och pratade med So-Jung (från Korea), Marion (i cheerlaget), Cody Hinson och en kille jag inte kommer ihåg namnet på :) Hela klassen lekte någon lek som hete Pass the clap också, fattade inte riktigt den leken, och ingen annan tyckte det var kul, så vi sket i det..

Och yearbook gjorde vi, som vanligt, ingenting :) Behöver bilder på varsity volleyball och lite andra saker för att kunna göra något, så det är bara att vänta :) Kaylee och Cara som också är i den klassen bjöd med mig på bio imorgon kväll, ska snacka med min värdpappa om det, men Melissa sa att han med största sannorlighet kommer säga ja ;) Kommer bli skitkul! :D

Bilderna nedanför är från JV matchen förra veckan, Pilgrims @ Nyssa :) Tyvärr vann Nyssa..

 




Lämna en kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback